4.12.15

Drink cytrynowo-miętowy


Witam Was z samego rana :) W końcu udało się wygrzebać chwilę i opublikować zaległe posty :) Ale to nie wszystko na dzisiaj - zaglądajcie na bloga, bowiem pojawi się tutaj jeszcze mała niespodzianka :)


Wprawdzie Andrzejki już za nami, ale za niedługo Sylwester i czas karnawału, kiedy to bez procentów rzadko kiedy da się obejść. Ja proponuję Wam mój ostatnio odkryty drink :) Dodałam do niego cytrynki z miętą, które otrzymałam w ramach współpracy z Eterno i to był strzał w dziesiątkę :) Nadaje on drinkowi lekko gorzkawy smak, przez co nie jest zbyt mdły czy zdominowany przez słodycz sprite'a.


Składniki:
  • wódka
  • sprite
  • cytrynki z miętą Eterno 
Na jedną porcję wlewamy 50 ml wódki, dopełniamy sprite'm do 3/4 wysokości kieliszka i dodajemy 2 cytrynki oraz 2 łyżeczki syropu ze słoika. Lekko mieszamy. Dekorujemy plasterkiem cytryny. 






3 komentarze:

  1. takie proste pomysły mogą się niedługo przydać w związku ze zbliżającym się Sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się wpraszam na takiego drinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!



    Zapraszam do siebie - aktualnie pokazuje moje ręcznie malowane projekty na loga dla bloga. Jeżeli chciałabyś zmienić swoje może zainteresują cię moje projekty! Pozdrawiam Suzi, merelysusan.blogspot.com - ilustracje i grafika z pasją

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen