27.8.19

Roladki z tortilli z szynką i papryką


 Takie roladki to idealna przekąska na każdą imprezę. Sprawdzą się również w plenerze albo jako drugie śniadanie. Zazwyczaj tortilli się do niech nie podpieka, jednak ja swoje nieco przyrumieniłam - takie są dla mnie smaczniejsze. To jakich tortilli użyjecie - czy zwykłych, pełnoziarnistych czy smakowych - również zależy od Waszych preferencji smakowych. Tym razem nie podałam konkretnej ilości składników - wszystko zależy od tego, ile zechcecie takich roladek przygotować.


Składniki:
  • placki tortilla
  • serek śmietankowy (na 5 placków użyłam 200 g serka)
  • sałata lodowa 
  • szynka 
  • papryka czerwona
  • bazylia
  • małe pomidorki
  • folia aluminiowa i wykałaczki

Tortille podpiec na patelni z każdej strony aż nabiorą złotego koloru. Każdą tortillę posmarować serkiem, na to położyć sałatę i gdzieniegdzie rozsmarować jeszcze trochę serka. Następnie ułożyć plastry szynki oraz pokrojoną w cienkie paski paprykę. Całość ściśle zawinąć w rulon. Roladki owinąć szczelnie folią aluminiową i wstawić do lodówki najlepiej na kilka godzin. Po tym czasie wyjąć, rozwinąć z foli i pokroić na równej wielkości kawałki. W każdą roladkę wbić wykałaczkę i przyozdobić listkami bazylii i połówkami pomidorków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen