23.1.13

Słodkie kanapeczki i kawa z żółtkiem


Dzień dobry nie zawsze oznacza dobry dzień.
Poranne słońce nie zawsze zapowiada ładną pogodę.
Czasami tylko pada deszcz...

Dzisiaj krótko. Idę po kolejną herbatę i wracam do łóżka. Grypa chce również mnie podstępnie dopaść.


Po walentynkowym cieście z serduszkami (klik) zostały mi serduszka biszkoptowe. Rzeczą oczywistą było, że znajdą się w naszych brzuszkach, ale postanowiłam nieco urozmaicić ich smak i wygląd. I w ten sposób zdarza się, że i z pustego czasami Salomon naleje:P


Składniki:
  • ciasto biszkoptowe
  • serek homogenizowany (u mnie Danio waniliowy)
  • dowolny dżem, konfitura, nutella, cukier puder
  • posypka cukrowa
Ciastka przekładamy dowolnym smarowidłem i również dowolnie dekorujemy.
Posypane cukrem pudrem także nie tracą na smaku.



Kawa z żółtkiem. Pojawiła się już na kilku blogach i odkąd ją zobaczyłam wiedziałam, że prędzej czy później i ja ją wypróbuję. Degustację uważam za pysznie udaną. Polecam.
Nawet pokusiłam się o własnoręczne wydzierganie wdzianka na kubek.
Mission completed.

Kawa z żółtkiem (źródło - klik):

1 porcja
  • 150 ml gorącej kawy
  • 1 żółtko
  • 1 łyżeczka cukru pudru
Zaparzyć kawę. Żółtko z cukrem pudrem ubić na puszystą masę i wlać na wierzch kawy. Ja swoją posypałam dodatkowo cynamonem.



16 komentarzy:

  1. jeszcze nie piłam kawy z żółtkiem, ale chyba się skuszę któregoś dnia:) zdrowia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciasteczka i kawa z żółtkiem brzmi kusząco, muszę spróbować :)
    Dziękuję za odwiedzinki :)
    Dużo zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chcę taki sweterek na kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kanapeczki na cudnym talerzyku. A Ty, nie daj sie tej wtrętnej grypie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kanapeczki są przeurocze!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na te kanapeczki! jakie to musiało byc pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeslodkie te serduszka! <3
    Poprosze o kilka takich jutro na drugie sniadanie! :D

    A Tobie Kochana, zycze duzo, duzo, duzo zdrowka! :*
    Be strong i nie dopusc do siebie zadnych chorob!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapeczki rzeczywiście słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes mistrzynią serduszkowych specjałów ! Piękne i bardzo apetyczne !!!
    Ps. Duużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kanapeczki ;)
    takiej kawy z zoltkiem nigdy nie pilam, musze to nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi aż tak nie smakowała, ale cieszę się, że wspomaga Twoją walkę z grypą :)
    A kanapeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze serduszkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen