30.4.13

Słodka i zdrowa przekąska, czyli jak sobie dogadzam :)


Biegając dzisiaj po lesie miałam nieodparte wrażenie jakbym wpadła do świata, w którym panują wszystkie odcienie zieleni. Korony drzew mienią się już wszystkimi odcieniami tego soczystego koloru a wszędzie unosi się ten cudowny, słodki a zarazem subtelny zapach rozkwitających pąków. Wręcz uzależniający.

A po biegu tak oto sobie dogadzam :) Słodko a zarazem lekko :) Niestety, ostatnio pogoda nie przyciąga mnie do przesiadywania w kuchni. Raczej w mojej głowie kłębią się pomysły jak aktywnie wykorzystać tę piękną aurę. Zatem niech Was nie martwi moja mniejsza aktywność na blogu :)


Składniki:

  • wafle ryżowe
  • banan
  • serek z czekoladą lub naturalny
  • starta gorzka czekolada
Wafle smarujemy serkiem, na wierzch układamy plasterki bananów i posypujemy startą czekoladą :)




Na następnych parę dni opuszczam Was jednak, bowiem na majówkę wybieramy się z M do Zakopanego na pierwszy od dłuższego już czasu urlop :) Trzymajcie kciuki bym nie spadła z jakieś górki ( i aby M nie musiał mnie łapać :D). Wam również życzę udanego weekendu majowego :) Buziaczki i do usłyszenia w następnym tygodniu! :*

A poniżej mój ostatni dopalacz energetyczny podczas biegu :D



18 komentarzy:

  1. Banany.. hm.. może mała wymiana? U mnie naleśniki :]

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda jest cudowna:) a przekąska super:) bardzo lubie wafle ryżowe:) życzę udanego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodycz!
    Uwielbiam ryżowe wafle;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po bieganiu z czystym sumieniem mozna sobie dogadzamć i za to właśnie lubie jogging:-))). Miłego pobytu w górach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również udanego wypoczynku:* Jak i wszystkim!:)

      Usuń
  6. wafle ryżowe to ulubiona przekąska do szkoły moich córek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie sobie dogadzasz:) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak prosto z pozoru, a tak smacznie! Ach, chętnie bym dołączyła do Ciebie i do tych pysznie podanych wafli :D
    Udanej zabawy, udanej majówki :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm...wyglądają jak mini torciki, muszą być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, pobiegowa przekąska. udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wafelki ryżowe z bananami, bardzo mi się podoba ! Pięknie i smacznie ! Miłego weekendu !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. że też wcześniej nie wpadłam na to,żeby tak podać wafle ryżowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dogadzasz, dogadzasz sobie Kochana ;))) Pyszności!
    Miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio banan z cynamonem na tostach rządzi. Z chęcią wypróbuję Twojej propozycji na zdrową przekąskę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen