środa, 2 kwietnia 2014

Marcowe migawki


He? To wczoraj już rozpoczął się kwiecień? Ale jak to, kiedy? Przecież przed chwilą był jeszcze marzec...
Czas mi śmiga tak szybko, że nawet już nie spoglądam w kalendarz. A tu już za chwilę święta...
W poprzednim miesiącu dużo się u mnie działo, nie tylko kulinarnie. To, co zdążyłam uchwycić telefonem, właśnie Wam teraz prezentuję :)

1. Powyżej na pierwszym zdjęciu drożdżówki z cynamonem i skórką pomarańczową w trakcie produkcji :) Wyszły pycha!
2. A to już wafel przekładany specjalnie na życzenie M :) jak trochę dopracuję przepis to na pewno pojawi się na blogu :) Do porannej, niedzielnej kawki był jak znalazł :)


1. Początek marca to przede wszystkim malowanie naszej sypialni :) Pędzel w łapki i let's go!
2. A to już efekt końcowy moich wypocin :) Ubzdurałam sobie maki, M też się spodobało - mówisz, masz :)


1. Ekm... no każdemu należy się odrobina luksusu. Jeden z wieczorów, kiedy M był jeszcze w pracy a ja sama siedziałam w towarzystwie kieliszka wina i czekolady... :D
2. Produkcja ciastek owsianych - pora na lżejsze wypieki :)


1. Przeurocze klamerki do bielizny kupione w Biedronce :)
2. Prezent dla M :) jak je zobaczyłam od razu wiedziałam, że muszę mu je sprezentować haha :D


No to teraz nie pozostaje mi już nic innego jak zabrać się za Wielkanocne przepisy...:)

7 komentarzy:

  1. fajne te klamerki :) ja ich kurczę nie widziałam :) winko i czekolada - ale się rozpieszczasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne maki, uwielbiam te kwiatki :)
    Wino i czekolada też dla mnie w sam raz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. maki piękne! masz talent dziewczyno! i do wypieków i do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam te bółeczki wyglądają przepysznie!!!!

    a te klamerki jakie urocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedno zdjęcie to lepsze :) Świetny pomysł z takim "przeglądem miesiąca"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...