3.11.15

Herbata z pigwą


Jak tylko dostałam paczkę z produktami w ramach współpracy, moją uwagę od razu przykuły dwa słoiczki z produktami do herbaty. Nie zwlekając długo postanowiłam spróbować zawartości jednego z nich. Padło na pigwę w syropie. I powiem Wam, że to miłość od spróbowania pierwszej łyżeczki :)
Pigwa posmakowała mi na tyle, że nawet podjadam ją prosto ze słoiczka;) A taką herbatką umilamy sobie jesienne popołudnia :)


Składniki:
  • czarna herbata
  • po kilka goździków do każdej szklanki
  • plasterek cytryny do każdej szklanki
  • 2 łyżeczki pigwy w syropie Eterno
Czarną herbatę zaparzamy. Przelewamy do szklanek, dodajemy goździki i cytrynę. Na końcu dodajemy pigwę w syropie i mieszamy. Można dosłodzić jednak moim zdaniem sam syrop z pigwy jest wystarczająco słodki.





15 komentarzy:

  1. a ja pigwę mam z ogródka od znajomej. Znam smak tego owocu. Robię dżemy i .... nalewki. Smak w gębie. Polecam do własnego wyrobu z pigwą w roli głównej. Wolę jednak owoc pigwowca. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Andulo :) Nalewkę planuję zrobić na dniach, mam nadzieję, że mi się uda :) i jak mi zostanie jeszcze trochę pigwy (bo takową posiadam), to może jeszcze poszaleję z nią w kuchni :) Dżem z pigwy też baaardzo lubię, jednak w tym roku już mam tyle dżemów w piwnicy, że zwyczajnie nie ma kto tego zjeść;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio lubię do herbaty dolewać sok z aronii, smakuje wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także sama zaprawiałam pigwę do słoiczków, bo miałam krzaczek w ogródku.
    Niestety od zeszłego roku z niewiadomej przyczyny krzaczek mi usechł .
    Czasem dostaję owoce od siostry i wtedy sobie zaprawiam.
    Muszę powiedzieć, że do herbaty w zimowe wieczory jest bezcenna. Często wychodząc do pracy rano przygotowuję duży dzbanek z ciepłą wodą i dodaję samej pigwy , bez herbaty.
    Tak lubią moje dzieci, kiedy wstają rano do szkoły ja już jestem w pracy a pigwa akurat dla nich do picia przed szkołą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają świetne produkty. A herbatka musi być pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka przepyszna :) A produkty fantastyczne :))

      Usuń
  5. O, i jeszcze odrobina nalewki pigwowej do tego i będzie bosko ;)
    Ślicznie wyglądasz na awatarkowym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję^^ Muszę też spróbować z dodatkiem nalewki lub innych procentów :)

      Usuń
  6. Przepyszna herbata z pigwą, lubię też konfiturę, często robiłam i też dodawałam do herbaty.
    Pięknie zaprezentowałaś z jesiennymi listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodatek pigwy do herbaty jest wyborny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za pigwą, jest dla mnie za słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen