7.9.12

Blog kulinarny :)

I stało się. Decyzja zapadła. Od dzisiaj My simple life zamienia się w My simple kitchen. Wiem, że w internecie jest mnóstwo blogów kulinarnych, których autorzy raczą nas niezwykłymi i coraz to bardziej wymyślnymi pysznościami od których ślinka cieknie od samego patrzenia na piękne zdjęcia. Jednak ja swojego bloga traktuję nieco jako pamiętnik kulinarny czy zeszyt z zapiskami. Znajdą się tutaj przede wszystkim przepisy, które towarzyszą mi na co dzień. Czyli głównie te najprostsze. Ale także i te bardziej wyrafinowane. Do tego od czasu do czasu dorzucę jakiś post z zupełnie innej beczki ;) Mam także świadomość, że moim zdjęciom daleko do tych idealnych, nie mniej jednak staram się stale doskonalić w tej sferze. Najważniejsze przecież w tym wszystkim jest przecież robienie czegoś co sprawia nam przyjemność. A dla mnie moje małe kuchenne przygody są właśnie taką przyjemnością :)

A jeszcze dzisiaj zapraszam na muffinki z gruszkami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen