29.5.15

Chochla nr 2





Kochani czytelnicy!
Wiem, wiem… znowu mnie tutaj troszkę nie było..
Lecz taka już jestem – jeśli się w coś angażuję, to na 100%, a nie połowicznie.
A praca nad taką publikacją to nie lada wyzwanie... :)

Jednak nie martwicie się – mam już dla Was parę zaległych przepisów i biorąc pod uwagę coraz więcej pyszności pojawiających się w warzywniaku śmiem twierdzić, że będę Was raczyć wieloma przepisami :)

A teraz pragnę Was serdecznie zaprosić do lektury naszego drugiego numeru  Chochli – czasopisma, które współtworzę :) W tym numerze znajdziecie m.in. przepisy na dania ze szparagów i truskawek. A co więcej? Zajrzyjcie do środka i przekonajcie się sami :)

Z tego miejsca pragnę podziękować wszystkim moim kochanym Babeczkom  - bez nich Chochla by nie powstała :) Dziewczyny - dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna !! :* 

Chochlę możecie pobrać z dysku Google i zapisać ją na swoim komputerze lub zajrzeć na platformę Issu :) Jak kto woli :)
 

Mam nadzieję, że Chochla będzie dla Was miłą  i inspirującą lekturą :)


3 komentarze:

  1. Nareszcie! Nareszcie jesteś i nareszcie nowa Chochla! :))) Wstępnie przejrzałam i stwierdzam, że bardzo mi się ten numer przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się cieszę, że wracasz do bloga :) bardzo nam Ciebie brakowało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy numer :) Wydrukowałam sobie, w domu dokładnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen