6.11.16

Pasta z makreli


Pasta, którą pewnie każdy z nas chociaż raz jadł w swoim życiu. U mnie w wersji najprostszej, bez zbędnych dodatków - taka, jaką lubię :)


Składniki:
  • 1 makrela wędzona
  • 2 jajka
  • 1/2 cebuli
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka keczupu
  • pieprz
  • szczypiorek
Jajka gotujemy na twardo. Obieramy ze skorupek i kroimy w drobną kostkę. Makrelę pozbawiamy ości. Cebulę drobno siekamy. W misce łączymy ze sobą makrelę, cebulę i jajka. Dodajemy majonez i keczup. Wszystko dokładnie mieszamy. Na końcu dodajemy posiekany szczypiorek. Doprawiamy do smaku pieprzem.





11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kanapkowe "smarowidła" :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham makrelę, a takiej pasty jeszcze nie robiłam. Muszę to zmienić! :)
    https://jaglusia.wordpress.com/2016/11/06/kasza-jaglana-z-mango-jarmuzem-i-tofu-w-sosie-orzechowym/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taką pastę :-) i dość często ją robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że też lubię taką makrelę, po prostu z jajkiem na twardo i już :)
    Mmmmm... chyba muszę jutro skoczyć do sklepu, bo dawno nie jadłam tej mojej ulubionej rybki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją,smak dzieciństwa:) u mnie zamiast ketchupu dodawało się odrobinę musztardy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię bardzo podobną. :-) Pasta z makreli jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. takimi pastami mogę się zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno nie robiłam takiej pasty! Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. takiej pasty jeszcze nie jadłam. W moim wydaniu łączę rybę z serem białym, przyprawami i ewentualnie śmietaną. Nie wpadłam na to aby łączyć z jajami i majonezem. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen