21.1.18

Koktajl Pina colada



W końcu i u mnie za oknem śnieg. Wprawdzie już topnieje pod wpływem promieni słonecznych, ale zawsze to jakaś namiastka zimy. A dla tych, co za zimą nie przepadają, polecam wycieczkę w tropiki - dzięki egzotycznemu koktajlowi z banana, ananasa i mleka kokosowego :)


Składniki na 2 porcje:

  • 1 banan (obrany)
  • 1 gruby plaster ananasa (obrany ze skórki i pozbawiony twardej, środkowej części)
  • 1 szklanka mleka kokosowego (u mnie domowe - klik)

Wszystkie składniki przełożyć do blendera i zmiksować na gładki koktajl. Przelać do szklanek :)




4 komentarze:

  1. koktajle kojarzą mi się z ..... gorącym latem i wtedy sobie wypróbuję Twój przepis. Zima to dla mnie rozgrzewające posiłki. Dziękuję za wspomnienie lata, które z każdym dniem zbliża się. Pozdrawiam, Andula
    PS. A u mnie zima trzyma, chędnie oddam i .... dopłacę za uwolnienie mnie od białości za oknem.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie przyjmę troszkę więcej śniegu, abym mogła w końcu zabrać małą M na sanki... :)

      Usuń
  2. Cudowny koktajl, pijąc go można zamknąć oczy i przenieść się do lipca ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszny koktajl :) lubię połączenie kokosa i ananasa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen