8.8.18

Zmiany...



Witajcie kochani,

Sierpień przywitał nas  - jak tytuł wskazuje - zmianami. I to wielkimi.
Jednak nie będą to zmiany, które jakoś mocno uderzą w wygląd bloga czy jego treść a w jego...funkcjonowanie. Otóż po raz drugi powiększyła mi się rodzina :) Teraz jestem dumną mama dwójki małych szkrabów :)

Co za tym idzie - jak się zapewne domyślacie - w związku z natłokiem nowych obowiązków moja aktywność na blogu może znacznie spaść. Od razu odpowiadam na pytanie  - nie, nie zamierzam rezygnować z prowadzenia bloga. Za długo już się tym zajmuję i zbyt dużo serca włożyłam w jego prowadzenie. Rzekłabym, że to takie moje trzecie dziecko ;) Jednak przez pewien czas moja obecność w blogosferze może być mniejsza. Mam jeszcze kilka zaległych przepisów, które postaram się jak najszybciej dla Was opublikować, jednak nie spodziewam się po sobie, aby pojawiło się dużo nowych propozycji. Raczej raz na jakiś czas. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nadal chętnie będziecie zaglądać na bloga. Oczywiście na wszelkie pytania postaram się jak zwykle odpowiadać :) 
A na zakończenie życzcie mi dużo... siły i cierpliwości ;) Bo w kawę już się zaopatrzyłam ;D 



2 komentarze:

  1. Gratuluję 😊
    Oczywiście nadal będę zaglądać i życzę dużo siły i radości 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje GRATULACJE!!! Dużo zdrówka dla Was :)
    Oczywiście, najpierw najważniejsze obowiązki, a potem pasja. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen