23.12.12

Życzenia świąteczne


Dawno mnie nie było na blogu, za co Was bardzo wszystkich przepraszam. Z powodu kilku ważnych spraw życiowych nie byłam w stanie na bieżąco zająć się blogowaniem. Serdecznie Wam dziękuję, że pomimo mojej nieobecności zaglądacie tutaj. Bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszej pracy. Moja nieobecność jeszcze chwilę potrwa, ale po Nowym Roku wracam i ruszam pełną parą :)

Drodzy czytelnicy i blogerzy - z okazji Świąt życzę Wam wszystkiego co najlepsze. Aby te święta niosły ze sobą radość, spokój i ciepłe chwile spędzone w gronie najbliższych. Bo tak naprawdę nie liczy się to co znajdziemy na stole czy pod choinką. Ważne jest to, co potrafimy dać od siebie drugiemu człowiekowi - miłość, przyjaźń oraz szacunek. Niech ten świąteczny czas będzie okazją do otwarcia się na drugiego człowieka - a cała reszta - szczęście, spełnienie i pomyślność - przyjdą do nas same :)

WESOŁYCH ŚWIĄT :)



3 komentarze:

  1. Dziekuje(my) za tak wspaniale zyczenia od serca! :*
    Wracaj do nas szybko, czekamy na nowe przepisy! :)

    Wesolych Swiat, Kochana! <3

    http://chochlikikuchenne.blox.pl/2012/12/Wesolych-Swiat-Kochani.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen