1.3.14

Migawki z lutego


Dzisiaj postanowiłam stworzyć dla Was mały przegląd z lutego - miesiąca, w którym tak wiele się wydarzyło :) Nie wszędzie towarzyszy mi aparat , ale zawsze mam przy sobie telefon, i czasami cykam nim przypadkowe fotki. Powyżej kilka z nich jako małe podsumowanie miesiąca :)


1. W poszukiwaniu idealnej kanapy (wyglądała cudownie, ale była mało praktyczna)
2. "Wiosna! Cieplejszy wieje wiatr, wiosna! (...)" - twórczość dzieciaków przed blokiem :)
3. Kwiatki od M ...(część z Was pewnie się domyśla, z jakiej okazji) :)
4. Kobieta buszująca w kuchni też lubi malować paznokcie :D
5. Wiśnie do ciasta :)
6. Jak kawa to (prawie) zawsze we dwoje :)
7. Nasze pierwsze wspólne śniadanie na swoim - owsianka z karmelizowanymi jabłkami :)
8. W końcu dorwałam prymule - te kwiatki to dla mnie początek wiosny :)
9. Róża z okazji Walentynek ;)

P. S. Jak pewnie zauważyliście, po lewej stronie dodałam obrazkowy spis treści, uporządkowany według odpowiednich kategorii. Teraz na pewno będzie Wam łatwiej odnaleźć dany przepis :)

7 komentarzy:

  1. sliczny masz pierscionej naręczynowy...GRATKI GRATKI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie podsumowania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki fajne :) I ta kawa, pysznista ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. To się u Ciebie działo :) lubię takie podsumowania :) a i prymulka u mnie też stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z powodu zaręczyn! Dużo szczęścia :)

    Wiele się działo w lutym i wiele miłych rzeczy, oby kolejne miesiące były równie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Serdecznie gratuluję! :* Bo chyba jest czego :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen