24.4.14

Sałatka z kalafiorem, kurczakiem i curry



Po świątecznym obżarstwie pora na coś nieco lżejszego :) Zanim nasze stoły zawojują warzywa i sałata majowa, chciałam się z Wami jeszcze podzielić sałatką, która powstała przy okazji czyszczenia lodówki :)

Składniki:
  • 1/2 kalafiora
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 duży filet z kurczaka
  • 1 duża łyżka majonezu
  • 2 łyżki keczupu
  • sól, pieprz, przyprawa do gyrosa
  • 1 łyżeczka curry
Kalafiora dzielimy na różyczki i gotujemy przez 2-3 minuty w osolonej wodzie. Ma się tylko lekko podgotować i po wyjęciu z wody powinien być lekko twardawy. Filet z kurczaka kroimy w kostkę i doprawiamy go solą, pieprzem i przyprawaą do gyrosa. Smażymy aż będzie miękki. Gdy kalafior i kurczak wystygną wrzucamy je do jednej miski, dodajemy kukurydzę, majonez, keczup i curry. Wszystko dokładnie mieszamy i ewentualnie doprawiamy jeszcze do smaku solą i pieprzem.

* dobrym dodatkiem do tej sałatki będą także rodzynki (wcześniej sparzone).


I'm happy - udało mi się dostać dzisiaj świeżutki rabarbar :D

15 komentarzy:

  1. to coś zdecydowanie dla mnie :) uwielbiam sałatki :) to czekam teraz na coś pysznego z rabarbaru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna, muszę jej spróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej ale pysznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, lubię takie połączenia, będe próbować w domu :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mam ochotę na taką sałatkę. Pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie robiłam sałatki z kalafiorem, skuszę się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie czyszczenie lodówki to ja rozumiem! Pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z kalafiorem to ja jeszcze sałatki nie robiłam, fajna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, takie lekkie dania poproszę! Wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha, jak ja kocham takie jedzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam już dwie sałatki z Twoich przepisów, wodzę, że pora wypróbować kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło kochana!!!! Wielki buziak dla Ciebie :)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen