11.7.14

Sałatka wiejska



"A po nocy przychodzi dzień,
a po burzy spokój..."

A w piątek po pracy przychodzi weekendos:D <lol>
Chwila wytchnienia. Czas na trening.
A może i coś mocniejszego?;)

Żeby Was nie zasłodzić dzisiaj na stół wkracza sałatka. Jej smak towarzyszy mi od dzieciństwa, gdyż gości ona na każdej imprezie u moich dziadków. A wiejska dlatego, ponieważ kiełbasa i ogórek, które wchodzą w jej skład, jakoś kojarzą mi się ze wsią :)


Składniki:
  • 3/4 dużego słoika marynowanych pieczarek
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • 2 czerwone papryki
  • 30 dag kiełbasy
  • 4 średnie ogórki kiszone lub konserwowe
  • 3 łyżki majonezu
  • 2 łyżeczki musztardy
  • szczypiorek
  • sól, pieprz
Pieczarki kroimy na ćwiartki lub połówki. Jajka, ogórki i paprykę kroimy w kostkę a kiełbasę na pół-plasterki. Z majonezu i musztardy robimy sos. 1/3 sosu dodajemy do składników i mieszamy delikatnie. Doprawiamy ewentualnie solą i pieprzem (aczkolwiek nie jest to konieczne). Resztę sosu rozsmarowujemy na wierzchu sałatki i posypujemy szczypiorkiem.




12 komentarzy:

  1. dlaczego nie zrobiłaś osobnej michy dla mnie??

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa sałatka, z kiełbasą jeszcze nie robiłam, co najwyżej kabanosami, ale to do makaronowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sałatka :) jeszcze jej nigdy nie jadłam na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sałatka! Nabrałam na nią ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, jako wielbicielka sałatek na pewno przetestuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sałatka, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowita! Uwielbiam sałatki :) Bardzo ciekawy przepis. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ smakowicie wygląda :) Składniki bardzo ciekawe, więc sałatka musiala być pyszna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra sałatka. Sprawdziłam. Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen