1.1.19

Podsumowanie 2018 roku



Witajcie w noworoczny poranek :) Jak Wasze humory w Nowym Roku? :)
Zwyczajowo przygotowałam dla Was zestawienie najpopularniejszych przepisów mijającego roku. Jednak zanim Was zaproszę do obejrzenia listy, pragnę Wam złożyć życzenia.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2019. Aby był lepszy od poprzedniego pod każdym względem. Żeby spełniły się Wasze wszystkie marzenia oraz plany. Dużo zdrowia, wytrwałości w dążeniu do celu oraz chwili dla siebie by móc realizować swoje pasje :)

Każdy kolejny rok jest dla mnie coraz intensywniejszy. Jeszcze jakiś czas temu myślałam, że prowadzenie bloga z dwójką małych dzieci u boku jest mało realne. Jednak ku mojemu zaskoczeniu, regularność wpisów wcale nie spadła a i pomysłów było sporo. Jednak mało kto wie, ile za tym ciężkiej pracy się kryje - ile nie przespanych nocy i naginania czasoprzestrzeni, aby móc napisać posta. Życzcie mi zatem sporo wytrwałości, aby w przyszłości mieć sporo siły na moje dalsze poczynania ;)



 





 

 

 

 

 

 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za podsumowanie Roku. Dziękuję za kopalnię pomysłów w 2018 roku. Wiele przepisów splagiatowałam z zadowoleniem własnym i kubków smakowych. Proszę o kolejne kulnarne inspiracje! Życzę powodzenia, radości w życiu blogowym i prywatnym. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Andulo! Cieszę się niezmiernie, że przez tych kilka lat ciągle jesteś ze mną i zawsze znajdujesz zadowolenie z moich przepisów :) Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę i w tym roku :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję, że tu zaglądasz :* Pozdrawiam ciepło :*


Copyright © My simple kitchen